Grafičtí designéři Matěj Činčera a Jan Kloss pro nás vytvořili nový vizuální styl, který můžete vidět nejen na našem webu a facebooku, ale ode dneška i v ulicích Prahy v podobě citylightů.
Designéři velmi originálně zareagovali na klasické vizuální výstupy, které spoléhají na fotografie doplněné textem, výsledek však často bývá rozpačitý. Společně s grafikem Tomášem Procházkou postavili novou vizuální identitu designSUPERMARKETU na typografické hře: “Do čistého logotypu různým způsobem promítáme samotný obsah akce. Jednotlivá písmena jsou zhmotňována do takřka plastických kompozic díky opakování nejrůznějších motivů a obrazová a textová složka tak navzájem prorůstá jedna do druhé.“ Zjednodušeně řečeno – až na ulici spatříte plakát designSUPERMARKETU, přistupte blíže a uvidíte například to, jaké šperky Markéty Richterové si v Paláci Archa bude moct koupit, nebo jak vypadá nová váza od studia deFORM.
Nový vizuální styl festivalu splňuje navazuje na základní koncepci designSUPERMARKETU. Je navržený respektovanými grafickými designéry právě nastupující generace, hlavní roli vedle písma hrají účastníci designSUPERMARKETU a jejich produkty. Je čitelný i pro širokou veřejnost a zároveň srozumitelný v zahraničí. Máme z něj radost a doufáme, že se bude líbit i vám!
![]() |
![]() |
This post is also available in: English